Gimnazijos psichologė Vitalija Stanionienė
113 kabinetas
Tel. nr. +37068226296
El. p. vitaista@gmail.com
Savaitės diena |
Darbo laikas |
Kontaktinės valandos |
Pirmadienis |
8.00-16.00 |
8.00-13.30 |
Antradienis |
8.00-15.30 |
8.00-12.00 |
Trečiadienis |
8.00-16.00 |
8.00-13.30 |
Ketvirtadienis |
8.00-15.30 |
8.00-12.00 |
Penktadienis |
8.00-15.30 |
8.00-12.00 |
Pietų pertrauka |
12.00-12.30 |
Psichologinės pagalbos tikslas – teikti psichologinę pagalbą mokyklos bendruomenei – mokiniams, jų tėvams (globėjams) bei mokytojams, padedant jiems spręsti iškylančias emocines, bendravimo bei mokymosi problemas.
Psichologinė pagalba mokykloje teikiama kai:
- mokinys kreipiasi savarankiškai;
- prašo mokinio tėvai (globėjai, rūpintojai);
- siunčiamas mokytojų, socialinio pedagogo, gavus tėvų (globėjų, rūpintojų) sutikimą;
- švietimo pagalbos tarnybos pažymoje yra pateikta rekomendacija teikti psichologo pagalbą.
Esi laukiamas:
- jei jautiesi vienišas;
- jei kyla mokymosi sunkumų;
- jei tau liūdna ir tiesiog norisi su kuo nors pasikalbėti;
- jei kyla bendravimo problemos su tėvais, draugais, mokytojais;
- jei kamuoja nerimas ir baimė.
Gimnazijos psichologė:
- konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) šių problemų sprendimo klausimais;
- inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas, padedančias išvengti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų bei veiksmingiau ugdyti psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius;
- bendradarbiauja su mokytoju, specialiuoju pedagogu, socialiniu pedagogu, logopedu ir kitais su mokiniu dirbančiais specialistais, numatant ugdymo tikslų ir uždavinių pasiekimo būdus; dalyvauja vaiko gerovės komisijos veikloje;
- dalyvauja formuojant teigiamą mokyklos bendruomenės požiūrį į psichologinių, asmenybės ir ugdymo problemų turinčius mokinius bei jų ugdymą kartu su bendraamžiais;
- šviečia mokyklos bendruomenę vaiko raidos, pedagoginės ir socialinės psichologijos klausimais;
- renka ir kaupia informaciją, reikalingą konsultuojamų mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis, stebi mokinių veiklą ir elgesį pamokų metu;
- atlieka aktualius mokykloje psichologinius tyrimus atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius.