Kovo-balandžio mėn. 6a ir 6b kl. mokiniams vyko užsiėmimų ciklas psichotropinių medžiagų prevencijai. Sveikatos priežiūros specialistė kartu su socialine pedagoge užsiėmimų metu ugdė mokinių kritinį mąstymą, atsakingą mokinių elgesį už savo ir kitų veiksmus. Mokiniai gilino žinias apie psichotropinių medžiagų žalą bei galimas pasekmes, taip pat buvo atsakyta šeštokams į jiems rūpimus klausimus. Įvairiais pratimais mokiniai buvo mokomi atsispirti bendraamžių spaudimui, kaip pasakyti „ne“. Šeštokai sugalvojo daug įvairiausių patarimų, kokia veikla užsiimti, kad nevartoti psichoaktyviųjų medžiagų:
- gaminti maistą,
- pasivaikščioti su draugais, kurie nevartoja psichotropinių medžiagų,
- sportuoti, žaisti,
- aplankyti senelius,
- pažaisti su gyvūnais,
- žvejoti,
- padirbėti kieme,
- paskambinti draugui,
- eiti kartu į biblioteką,
- pažiūrėti filmą,
- važiuoti į šventes,
- važiuoti į miestą su tėvais,
- bendrauti su šeima,
- padėti tėvams,
- padėti kitiems (pvz. nupjauti žolę),
- taupyti pinigus naudingam pirkiniui,
- keliauti,
- užsiimti savo hobiu,
- klausytis muzikos,
- lankyti būrelius,
- pasivažinėti dviračiu ar paspirtuku,
- piešti,
- pavedžioti šunį,
- žaisti stalo žaidimus,
- skaityti knygą,
- pasidomėti kaip kenkia rūkymas.
Tikimės, kad mokiniai suprato, dėl ko kenksminga vartoti psichoaktyviąsias medžiagas, kaip svarbu turėti tvirtą nuomonę ir nepasiduoti aplinkinių spaudimui, o geriau užsiimti savo savijautai malonia veikla.
Socialinė pedagogė ir visuomenės sveikatos specialistė