Integruotos pamokos – būdas skatinti mokinių motyvaciją ir norą kuo daugiau sužinoti. Šiais mokslo metais 3a klasėje vyko net keturios fizikos, biologijos ir gamtos mokslų integruotos pamokos. Štai ką apie tai papasakojo 3a klasės mokinė Radvilė Š.: „Man labai patiko fizikos pamoka „Tai bent magnetai!” Mokytoja Milda mums parodė filmo „Haris Poteris” ištrauką. Kilo klausimas, kaip Hariui burtų lazdele ir burtažodžiu pavyko atlikti įvairiausius triukus. Išsiaiškinome, kad burtams galėjo padėti magnetai. Mokytoja paaiškino, kas yra magnetai, kokia jų pagrindinė savybė, kur jie naudojami. Pritaikydami magnetų savybę traukti ir stumti metalinius daiktus, kūrėme burtų lazdeles ir burtažodžius. Atlikę paskirtas užduotis, vyresniųjų klasių mokiniams pademonstravome savo burtų lazdelių poveikį.”
O štai ką pasakoja Armantas: „Man įsiminė fizikos pamoka „Elektros grandinės”. Mokytoja Milda paaiškino, kas yra elektra, kas sudaro elektros grandinę, kaip sudaryti įvairias elektros grandines ir jas pavaizduoti simboliais. O kaip buvo smagu, kai pirmą kartą įsižiebė elektros lemputė! Tai pavyko tik toms mokinių grupėms, kurių elektros grandinė buvo uždara! Labai patiko konstruoti paprastas ir sudėtingas elektros grandines, padaryti, kad veiktų ventoliatorius, variklis ir garsiakalbis. Suptarome, koks įdomus, sudėtingas, bet ir pavojingas yra elektriko darbas!”
Sudomino ir biologijos pamokos. Štai Viltės prisiminimai: „Buvo labai įdomu pasinerti į sumažintą pasaulį biologijos pamokoje „Ląstelė”. Mokytoja Svetlana papasakojo, kad mažiausia gyvo organizmo dalelė yra ląstelė. Patys sureguliavome mikroskopą ir pamatėme bakterijos, triušio arterijos ir grybo ląsteles. Kita mokinių grupė parengė svogūno mėginį. Jį padidinus kelis šimtus kartų, ląstelių raizginys atrodė kaip nuostabus piešinys. Visiems labai patiko surasti apelsino ląstelę, o ją apžiūrėjus, skaniai suvalgyti.”
Štai kaip biologijos pamokos tęsinį „Organinių medžiagų paieška ląstelėje“ apibūdino Amelija: „Mokytoja Svetlana paaiškino, kas yra angliavandeniai. Gaminome mišinius ir stebėjome, kokia spalva jie nusidažo. Nustebome, kad krakmolas yra angliavandenis. Buvo labai įdomu tuo įsitikinti. Mes perpjovėme bulvę ir užlašinome jodo. O visiška naujiena buvo tai, kad miltai taip pat turi krakmolo! Supratome, kad ląstelėse būna angliavandenių ir mes juos radome!”
3a klasės mokiniai dėkoja mokytojoms Mildai ir Svetlanai už labai įdomias, kupinas patirčių ir gerų emocijų pamokas.
Parengė mokytoja Rita ir 3a klasės mokiniai. Nuotraukos Lauryno Fetingio.